Veröffentlicht auf Lehrstuhl für Mediendidaktik und Wissensmanagement (https://learninglab.uni-due.de)

Startseite > Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative?

Learning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative?

TitelLearning to use a digital workbench to develop competence-based tests in vocational education: Guided or explorative?
Publication TypeConference Proceedings
Year of Publication2020
AuthorsBuchner, J, Vonarx, A, Pfänder, P, Kerres, M
Conference Name17th International Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA)
Abstract

ausgezeichnet als "Best Paper"

Projekt: 
ASPE - kompetenzorientierte Prüfungen
best paper
Forschung
Anhang: 
PDF icon PREPRINT buchner et al..pdf
PDF icon Best Paper_CELDA_2020_F056.pdf
PDF icon 978-3-030-90944-4_2.pdf
http://mediendidaktik.de, Learning Lab, Universität Duisburg-Essen

Quell-URL: https://learninglab.uni-due.de/publikationen/13457