Titel | Blogging in the target language: Review of the “Lang-8” online community |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2011 |
Authors | Bündgens-Kosten, J |
Journal | SiSAL Journal |
Volume | 2 |
Pagination | 97-99 |
URL | https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B1kU_KPg-p3-NzJmOTYyNjQtOWI2Yy00ODNiLTlmOWYtODIzM2IzZTAxNjRk&hl=en_GB |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms