

Titel | Web 2.0 in der Hochschullehre |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2011 |
Book Title | E-Learning: Einsatzkonzepte und Erfolgsfaktoren des Lernens mit interaktiven Medien |
Edition | 2 |
Authors | Schiefner, M, Kerres, M |
Editor | Dittler, U |
Publisher | Oldenburg |
City | München |
URL | https://www.degruyter.com/document/doi/10.1524/9783486714432.127/html |
DOI | 10.1524/9783486714432.127 |
Anhang:
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms