

Titel | Online- und Präsenzelemente in hybriden Lernarrangements kombinieren |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2002 |
Book Title | Handbuch E-Learning |
Chapter | Abschnitt 4.5 |
Authors | Kerres, M |
Editor | Hohenstein, A, Wilbers, K |
Publisher | Deutscher Wirtschaftsdienst |
City | Köln |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training