 
  Sie sind hier
Startseite ›2024
Mulders, M., Träg, K. H., Kirner, L., & Kaninski, L..  (2024).  Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House. In Workshops der 22. Fachtagung Bildungstechnologien (DELFI) (S. 13-20). Fulda: Gesellschaft für Informatik. doi:10.18420/delfi2024-ws-02
 (1.47 MB)
 (1.47 MB)2025
Mulders, M., Träg, K. H., Kaninski, L., & Rahner, L..  (2025).  Past lives, present learners: Future directions for history education in virtual reality. Computers & Education: X Reality, 7. doi:https://doi.org/10.1016/j.cexr.2025.100114
 (1.34 MB)
 (1.34 MB)Mulders, M., Träg, K. H., Kaninski, L., Kirner, L., & Kerres, M..  (2025).  Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities. Journal of Research on Technology in Education. doi:https://doi.org/10.1080/15391523.2025.2461524
 (4.74 MB)
 (4.74 MB)
 ]
]