Titel | Avoiding learning in game-based learning environments: Gaze patterns at tasks' vs. play elements |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2011 |
Authors | Filsecker, M, Kerres, M, Bormann, M |
Conference Name | AERA Annual Meeting , New Orleans, Louisiana |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext