Titel | E-Sport - Computerspiele im Spannungsfeld von Sport und (digitaler) Jugendkultur |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2010 |
Book Title | Digitale Spielkultur |
Seiten | 203-214 |
Authors | Adamus, T |
Editor | Hoffmann, B, Ganguin, S |
Publisher | kopaed |
City | München |
ISBN Number | 978-3-86736-343-3 |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short