![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | Über qualitative Veränderungen des Denkens bei erfolgloser Aufgabenbearbeitung |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 1985 |
Authors | Kerres, M, Reulecke, W |
Editor | Albert, D |
Conference Name | Bericht über den 34. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie in Wien 1984. Band 1: Grundlagenforschung |
Pagination | 313-316 |
Publisher | Verlag für Psychologie, Dr. C.J. Hogrefe |
Location | Göttingen |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality