![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | E-Learning and Sustainable Development |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2018 |
Book Title | Encyclopedia of Sustainability in Higher Education |
Seiten | 1 - 8 |
Authors | Otto, D, Becker, S |
Editor | Filho, WLeal |
Publisher | Springer International Publishing |
City | Cham |
ISBN Number | 978-3-319-63951-2 |
Keywords | blended learing, distance education, learning outcomes, MOOCs, Online Learning, virtual mobility |
URL | https://doi.org/10.1007/978-3-319-63951-2 |
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News