

Titel | Zur (In-) Kompatibilität von mediengestützter Lehre und Hochschulstrukturen |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2001 |
Book Title | Virtueller Campus. Szenarien – Strategien – Studium. Medien in der Wissenschaft |
Volume | 13 |
Seiten | 293–302 |
Authors | Kerres, M |
Editor | Wagner, E, Kindt, M |
Publisher | Waxmann |
City | Münster |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training