
Sie sind hier
Startseite ›2025
Bedenlier, S., Buntins, K., Bond, M., Händel, M., & Marín, V. I.. (2025). Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review. Review of Education , 13(1). doi:http://dx.doi.org/10.1002/rev3.70022

2023
Marín, V. I., Buntins, K., Bedenlier, S., & Bond, M.. (2023). Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis. Educational technology. Research and Development. gehalten auf der 2023/02/07. Abgerufen von https://doi.org/10.1007/s11423-023-10195-3

Buntins, K., Bedenlier, S., Marín, V. I., Händel, M., & Bond, M.. (2023). Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review. Medienpädagogik. Theorie und Praxis der Medienbildung. doi:https://doi.org/10.21240/mpaed/54/2023.12.20.X
