| Titel | Learning with a digital escape room game: before or after instruction? |
| Publication Type | Journal Article |
| Year of Publication | 2022 |
| Authors | Buchner, J, Rüter, M, Kerres, M |
| Journal | Research and Practice in Technology Enhanced Learning |
| Volume | 17 |
| Issue | 1 |
| Abstract | |
| URL | https://telrp.springeropen.com/articles/10.1186/s41039-022-00187-x |
| DOI | 10.1186/s41039-022-00187-x |
Recent Publications
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
