Titel | Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App? |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2024 |
Authors | Mulders, M, Kirner, L, Träg, KH, Heinen, R |
Journal | on. Lernen in der digitalen Welt |
Volume | 16 |
Pagination | 36-37 |
URL | https://elibrary.utb.de/doi/pdf/10.5555/on-16-2024_15 |
Projekt:
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten