

Titel | Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App? |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2024 |
Authors | Mulders, M, Kirner, L, Träg, KH, Heinen, R |
Journal | on. Lernen in der digitalen Welt |
Volume | 16 |
Pagination | 36-37 |
URL | https://elibrary.utb.de/doi/pdf/10.5555/on-16-2024_15 |
Projekt:
Recent Publications
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Past lives, present learners: Future directions for history education in virtual reality
- GenAI-Chatbots as Debriefers: Investigating the Role Conformity and Learner Interaction in Counseling Training
- Cultural Resistance: Why Digital Innovations Fail - in Germany?
- Natürliche und künstliche Intelligenz: Zur Didaktik „verteilter Kompetenz“ auf Grundlage einer relationalen Bildungstheorie