![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | Online-Campus: Eine hybride Lernplattform für Online-Studienprogramme |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2004 |
Book Title | Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI) 2004 |
Volume | 1 |
Seiten | 84–94 |
Authors | Kerres, M, Nattland, A |
Editor | Adelsberger, H, Eicker, S, Krcmar, H, Pawlowski, JM, Pohl, K, Rombach, D, Wulf, V |
City | Berlin |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality