Titel | Digital Undergraduate Research |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2022 |
Book Title | Cambridge Handbook on Undergraduate Research |
Authors | Kerres, M, Otto, D |
Editor | Mieg, HA, Ambos, E, Brew, A, Deicke, W, Haberstroh, S, Lehmann, J, Galli, D |
Publisher | Cambridge University Press |
ISBN Number | 9781108835923 |
URL | https://www.cambridge.org/de/academic/subjects/education/education-history-theory/cambridge-handbook-undergraduate-research?format=HB&isbn=9781108835923 |
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten