

Titel | Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2023 |
Authors | Mulders, M, Buchner, J, Dengel, A, Zender, R |
Journal | MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung |
Volume | 51 |
Pagination | i-x |
Keywords | Augmented Reality, virtual reality |
URL | https://www.medienpaed.com/article/view/1749 |
DOI | 10.21240/mpaed/51/2023.01.28.X |
Anhang:
Recent Publications
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen