

Titel | Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App? |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2024 |
Authors | Mulders, M, Kirner, L, Träg, KH, Heinen, R |
Journal | on. Lernen in der digitalen Welt |
Volume | 16 |
Pagination | 36-37 |
URL | https://elibrary.utb.de/doi/pdf/10.5555/on-16-2024_15 |
Projekt:
Recent Publications
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- Editorial – Inaugurating the Journal of Open, Distance, and Digital Education (JODDE)
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Informationskompetenz: Mit produzierter und reproduzierter Information umgehen
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities