

Titel | Worüber wir reden (sollten), wenn wir von digitaler Bildung reden |
Publication Type | Magazine Article |
Year of Publication | 2016 |
Authors | Heinen, R |
Magazine | Kirche und Schule – Zeitschrift der Hauptabteilung Schule und Erziehung |
Pagination | S.6–9 |
Keywords | Digitale Bildung |
URL | http://www.bistum-muenster.de/downloads/Schule_und_Erziehung/2016/kus_juni2016.pdf |
Anhang:
Recent Publications
- Cultural Resistance: Why Digital Innovations Fail - in Germany?
- Natürliche und künstliche Intelligenz: Zur Didaktik „verteilter Kompetenz“ auf Grundlage einer relationalen Bildungstheorie
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Using ChatGPT is easy, using it effectively is tough? A mixed methods study on K-12 students' perceptions, interaction patterns, and support for learning with generative AI chatbots
- Who cites whom? U.S.-American authored research syntheses in the field of educational technology: a bibliometric analysis
- Editorial – Advancing perspectives in ODDE
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung