

Titel | Zur Anatomie von Bologna-Studiengängen: Eine empirische Analyse von Modulhandbüchern |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2011 |
Authors | Kerres, M, Schmidt, A |
Journal | Die Hochschule. Journal für Wissenschaft und Bildung |
Pagination | 173-191 |
URL | http://www.hof.uni-halle.de/journal/dhs211.htm |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen