

Titel | Zur Anatomie von Bologna-Studiengängen: Eine empirische Analyse von Modulhandbüchern |
Medientyp | Journal Article |
Year of Publication | 2011 |
Autoren | Kerres, M, Schmidt, A |
Journal | Die Hochschule. Journal für Wissenschaft und Bildung |
Pagination | 173-191 |
URL | http://www.hof.uni-halle.de/journal/dhs211.htm |
Projekt:
Stu+Be: Lifelong Learning an Hochschulen
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- RIS
New Publications
- Schule nach der Pandemie: Was sich in der Schule nach Corona ändern muss
- Increasing sustainability in Open Learning: Prospects of a distributed learning ecosystem for Open Education Resources (OER)
- Education after the pandemic: What we have (not) learned about learning
- Hochschule in der digitalen Welt - Zeitgemäße Hochschullehre braucht Organisationsentwicklung
- Collaboration and Transfer in Multi-Actor School Networks - Crossing Boundaries and Creating Opportunities for Professional Learning Addressing Education in a Digital World
