Titel | Zur Anatomie von Bologna-Studiengängen: Eine empirische Analyse von Modulhandbüchern |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2011 |
Authors | Kerres, M, Schmidt, A |
Journal | Die Hochschule. Journal für Wissenschaft und Bildung |
Pagination | 173-191 |
URL | http://www.hof.uni-halle.de/journal/dhs211.htm |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms