

Titel | Zur Anatomie von Bologna-Studiengängen: Eine empirische Analyse von Modulhandbüchern |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2011 |
Authors | Kerres, M, Schmidt, A |
Journal | Die Hochschule. Journal für Wissenschaft und Bildung |
Pagination | 173-191 |
URL | http://www.hof.uni-halle.de/journal/dhs211.htm |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Cultural Resistance: Why Digital Innovations Fail - in Germany?
- Natürliche und künstliche Intelligenz: Zur Didaktik „verteilter Kompetenz“ auf Grundlage einer relationalen Bildungstheorie
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Using ChatGPT is easy, using it effectively is tough? A mixed methods study on K-12 students' perceptions, interaction patterns, and support for learning with generative AI chatbots
- Who cites whom? U.S.-American authored research syntheses in the field of educational technology: a bibliometric analysis
- Editorial – Advancing perspectives in ODDE
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung