

Titel | E-Sport - Computerspiele im Spannungsfeld von Sport und (digitaler) Jugendkultur |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2010 |
Book Title | Digitale Spielkultur |
Seiten | 203-214 |
Authors | Adamus, T |
Editor | Hoffmann, B, Ganguin, S |
Publisher | kopaed |
City | München |
ISBN Number | 978-3-86736-343-3 |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung
- Editorial – Inaugurating the Journal of Open, Distance, and Digital Education (JODDE)
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Informationskompetenz: Mit produzierter und reproduzierter Information umgehen
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities