

Titel | LMS geraten ganz gewaltig unter Druck (Interview) |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2006 |
Book Title | Who is who in E-Learning |
Seiten | 36-37 |
Authors | Kerres, M |
Editor | Reinhard, U |
Publisher | Who is Verlagsgesellschaft |
City | Heidelberg |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen