

Titel | Getting into trouble. A paradigm for studying the effects of aversive emotions on problem solving |
Medientyp | Book Chapter |
Year of Publication | 1985 |
Book Title | Advances in Test Anxiety Research |
Volume | 4 |
Seiten | 95-102 |
Autoren | Kerres, M, Reulecke, W |
Herausgeber | van der Ploeg, R, Schwarzer, R, Spielberger, CD |
Publisher | Swets & Zeitlinger |
City | Lisse |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- RIS
New Publications
- An Augmented Reality Learning Environment for Geoinformatics Education
- Der In-Class Flip: Neue Chance für Unterrichtsgegenstände ohne Heimarbeitszeit
- Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality
- Driven by emotions! The effect of attitudes on intention and behaviour regarding Open Educational Resources (OER)
- Digitales Lernen während der Covid-19- Pandemie aus Sicht von Studierenden der Erziehungswissenschaften - Handlungsempfehlungen für die Digitalisierung von Hochschullehre
