

Titel | Getting into trouble. A paradigm for studying the effects of aversive emotions on problem solving |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 1985 |
Book Title | Advances in Test Anxiety Research |
Volume | 4 |
Seiten | 95-102 |
Authors | Kerres, M, Reulecke, W |
Editor | van der Ploeg, HM, Schwarzer, R, Spielberger, CD |
Publisher | Swets & Zeitlinger |
City | Lisse |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Presence and Flow as Moderators in XR-based Sustainability Education
- Systemische Schulentwicklungsberatung im Kontext der Digitalisierung am Beispiel von Schulentwicklungsprozessen und regional organisierten Schulnetzwerken
- Forschungssynthesen in der Mediendidaktik. Ansätze und Herausforderungen (Editorial)
- Material teilen? Eine Untersuchung zu Praktiken der Entwicklung und Nutzung digitaler Unterrichtsmaterialien von Lehrpersonen an Schulen in Deutschland
- How to Promote the Use of Open Educational Resources (OER) in Higher Education. A Parley with OER Experienced Teachers
- Kompetenzorientierte Prüfungserstellung - Eine digitale Workbench zur Konstruktion von Prüfungsaufgaben in der kaufmännischen Berufsbildung
- Cognitive Biases in Screening Processes: Search Strategies in Educational Technology Research - A Systematic Review on Learning with Virtual Reality