

Titel | Getting into trouble. A paradigm for studying the effects of aversive emotions on problem solving |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 1985 |
Book Title | Advances in Test Anxiety Research |
Volume | 4 |
Seiten | 95-102 |
Authors | Kerres, M, Reulecke, W |
Editor | van der Ploeg, HM, Schwarzer, R, Spielberger, CD |
Publisher | Swets & Zeitlinger |
City | Lisse |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Bildung in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf wirkmächtige Technik und Didaktik
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Subjektivation und Souveränität
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training