Titel | Lernen mit immersiver Virtual Reality: Didaktisches Design und Lessons Learned |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Aretz, D |
Journal | MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung |
Volume | 17 |
DOI | 10.21240/mpaed/jb17/2020.05.01.X |
Recent Publications
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Using Augmented Reality for Teaching - A Hands-on Seminar Concept to Enhance Acceptance in Future Teachers
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality