

Titel | Rezension von "Rolff, Hans-Günter & Thünken, Ulrich (2020). Digital gestütztes Lernen. Praxisbeispiele für eine zeitgemäße Schulentwicklung. Weinheim: Beltz |
Publication Type | Magazine Article |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Waffner, B |
Magazine | DDS - Die Deutsche Schule . Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, Bildungspolitik und pädagogische Praxis |
Volume | 112 |
Pagination | 483-485 |
Type of Article | Rezension |
URL | https://www.waxmann.com/artikelART104276 .doi: https://doi.org/10.31244/dds.2020.04.10 |
Anhang:
Recent Publications
- Using ChatGPT is easy, using it effectively is tough? A mixed methods study on K-12 students' perceptions, interaction patterns, and support for learning with generative AI chatbots
- Who cites whom? U.S.-American authored research syntheses in the field of educational technology: a bibliometric analysis
- Editorial – Advancing perspectives in ODDE
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung