Titel | OER-Machbarkeitsstudie - Open Educational Ressource: Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2017 |
Authors | Blees, I, Schindler, C, Heinen, R |
Journal | SchulVerwaltung Fachzeitschrift für Schulentwicklung und Schulmanagement |
Volume | 22 |
Issue | 2 |
Pagination | S. 36-39 |
ISSN Number | ISSN: 1865-2026 |
Recent Publications
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short