

Titel | Soziale Netzwerkanalyse von Lernnetzwerken im Internet |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2018 |
Book Title | Netzwerk als neues Paradigma?: Interdisziplinäre Zugänge zu Netzwerktheorien |
Seiten | 83 - 100 |
Authors | Hölterhof, T |
Editor | Kiefer, F, Holze, J |
Publisher | Springer Fachmedien Wiesbaden |
City | Wiesbaden |
ISBN Number | 978-3-658-18003-4 |
URL | http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-18003-4_5 |
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms