

Titel | Soziale Netzwerkanalyse von Lernnetzwerken im Internet |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2018 |
Book Title | Netzwerk als neues Paradigma?: Interdisziplinäre Zugänge zu Netzwerktheorien |
Seiten | 83 - 100 |
Authors | Hölterhof, T |
Editor | Kiefer, F, Holze, J |
Publisher | Springer Fachmedien Wiesbaden |
City | Wiesbaden |
ISBN Number | 978-3-658-18003-4 |
URL | http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-18003-4_5 |
Recent Publications
- Using ChatGPT is easy, using it effectively is tough? A mixed methods study on K-12 students' perceptions, interaction patterns, and support for learning with generative AI chatbots
- Who cites whom? U.S.-American authored research syntheses in the field of educational technology: a bibliometric analysis
- Editorial – Advancing perspectives in ODDE
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung