Titel | Soziale Netzwerkanalyse von Lernnetzwerken im Internet |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2018 |
Book Title | Netzwerk als neues Paradigma?: Interdisziplinäre Zugänge zu Netzwerktheorien |
Seiten | 83 - 100 |
Authors | Hölterhof, T |
Editor | Kiefer, F, Holze, J |
Publisher | Springer Fachmedien Wiesbaden |
City | Wiesbaden |
ISBN Number | 978-3-658-18003-4 |
URL | http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-18003-4_5 |
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten