

Titel | Geschichte erleben mit Augmented und Virtual Reality |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2019 |
Book Title | "Retten uns die Phänomene?". Lehren und Lernen im Zeitalter der Digitalisierung |
Edition | Phänomenologie in der Naturwissenschaft |
Volume | 14 |
Seiten | 127-135 |
Authors | Buchner, J |
Editor | Schön, L-H, Lesk, S |
Publisher | Logos Verlag |
City | Berlin |
Recent Publications
- Learning about Victims of Holocaust in Virtual Reality: The Main, Mediating and Moderating Effects of Technology, Instructional Method, Flow, Presence, and Prior Knowledge
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 2 Empirische Untersuchungen
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen