Titel | The Impact of Augmented Reality on Cognitive Load and Performance: A Systematic Review |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2022 |
Authors | Buchner, J, Buntins, K, Kerres, M |
Journal | Journal of Computer Assisted Learning |
Volume | 38 |
Issue | 1 |
URL | https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jcal.12617 |
DOI | 10.1111/jcal.12617 |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?