Titel | The Impact of Augmented Reality on Cognitive Load and Performance: A Systematic Review |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2022 |
Authors | Buchner, J, Buntins, K, Kerres, M |
Journal | Journal of Computer Assisted Learning |
Volume | 38 |
Issue | 1 |
URL | https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jcal.12617 |
DOI | 10.1111/jcal.12617 |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany