

Titel | Effekte eines Augmented Reality Escape Games auf das Lernen über Fake News |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2023 |
Authors | Buchner, J |
Journal | MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung |
Issue | 51 |
URL | https://www.medienpaed.com/article/view/1589 |
DOI | 10.21240/mpaed/51/2023.01.12.X |
Recent Publications
- Improving Pre-Service Teachers' Use of Research to Support Technology-Enhanced Practices
- An Overview of Commercial Virtual Reality Providers in Education: Mapping the Current Market Landscape
- Kompetenzentwicklung im ehrenamtlichen Engagement – Zwischen Eigenverantwortung und Institutionalisierung
- Editorial – Inaugurating the Journal of Open, Distance, and Digital Education (JODDE)
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Informationskompetenz: Mit produzierter und reproduzierter Information umgehen
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities