

Titel | Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2025 |
Book Title | Handbuch Lernen mit digitalen Medien. Wege der Transformation |
Edition | 3 |
Chapter | 45 |
Seiten | 979-980 |
Authors | Heinen, R |
Editor | Brägger, G, Rolff, H-G |
Publisher | Beltz |
City | Weinheim |
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms