Titel | OER-Machbarkeitsstudie - Open Educational Ressource: Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2017 |
Authors | Blees, I, Schindler, C, Heinen, R |
Journal | SchulVerwaltung Fachzeitschrift für Schulentwicklung und Schulmanagement |
Volume | 22 |
Issue | 2 |
Pagination | S. 36-39 |
ISSN Number | ISSN: 1865-2026 |
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms