| Titel | OER-Machbarkeitsstudie - Open Educational Ressource: Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven |
| Publication Type | Journal Article |
| Year of Publication | 2017 |
| Authors | Blees, I, Schindler, C, Heinen, R |
| Journal | SchulVerwaltung Fachzeitschrift für Schulentwicklung und Schulmanagement |
| Volume | 22 |
| Issue | 2 |
| Pagination | S. 36-39 |
| ISSN Number | ISSN: 1865-2026 |
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischerQualität in der mediendidaktischen Forschung mittelssystematischer Literaturanalysen
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
