

Titel | Learning assignments im virtual worlds: theoretical systematization and didactical requirements |
Medientyp | Book Chapter |
Year of Publication | 2010 |
Book Title | Virtual Immersive and 3D Learning Spaces: Emerging Technologies and Trends |
Chapter | 4 |
Seiten | 54-77 |
Autoren | Adamus, T, Ojstersek, N, Nattland, A, Kerres, M |
Herausgeber | Hai-Jew, S |
Publisher | IGI Global |
City | Hershey |
ISBN Number | 978-1-61692-825-4 |
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- RIS
New Publications
- Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality
- Driven by emotions! The effect of attitudes on intention and behaviour regarding Open Educational Resources (OER)
- Digitales Lernen während der Covid-19- Pandemie aus Sicht von Studierenden der Erziehungswissenschaften - Handlungsempfehlungen für die Digitalisierung von Hochschullehre
- Strategien der Digitalisierung im Kontext der Pandemie: Implikationen für die Hochschulentwicklung
- Zur Bedeutung von Strategien der Digitalisierung von Studium und Lehre für die Hochschulentwicklung an deutschen Hochschulen: Nur Papiere?
