Titel | The status of E-Learning at German Higher Education Institutions |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2005 |
Book Title | E-Learning in Europe - Learning Europe. How did new media contribute to the development of higher education? |
Volume | 36 |
Seiten | 29–50 |
Authors | Kerres, M, Nübel, I |
Editor | Schwarz, C, Dittler, U, Kahler, H, Kindt, M |
Publisher | Waxmann |
City | Münster |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms