| Titel | The status of E-Learning at German Higher Education Institutions |
| Publication Type | Book Chapter |
| Year of Publication | 2005 |
| Book Title | E-Learning in Europe - Learning Europe. How did new media contribute to the development of higher education? |
| Volume | 36 |
| Seiten | 29–50 |
| Authors | Kerres, M, Nübel, I |
| Editor | Schwarz, C, Dittler, U, Kahler, H, Kindt, M |
| Publisher | Waxmann |
| City | Münster |
Anhang:
- Zum Verfassen von Kommentaren bitte Anmelden oder Registrieren.
- BibTeX
- RTF
- RIS
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischerQualität in der mediendidaktischen Forschung mittelssystematischer Literaturanalysen
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
