| CBT (1) | Centrality (1) | Chatbot Affordances (1) |
| Chatbots (1) | citation analysis (1) | cognitive dimension (1) |
| Cognitive Load (1) | Collaborative Learning (1) | collaborative tagging system (1) |
| communication (1) | Community (1) | Community of Learning (9) |
| computer science education (1) | computer supported collaborative learning (1) | confidence prompts (1) |
| Confounding (1) | Content Analysis (3) | Critical Review (1) |
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
