Titel | Learn to code mit der "Rasenmäher-Challenge" |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2019 |
Authors | Garzi, M, Buchner, J |
Editor | Kieberl, L, Schallert, S |
Conference Name | Hochschule digital.innovativ | #digiPH2 Tagungsband zur 2. Online-Tagung |
Pagination | 79-89 |
Publisher | Books on Demand |
Location | Norderstedt |
ISBN Number | 978-3-7504-1143-2 |
URL | https://www.fnma.at/content/download/1906/8864 |
Anhang:
Recent Publications
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting