Titel | Learn to code mit der "Rasenmäher-Challenge" |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2019 |
Authors | Garzi, M, Buchner, J |
Editor | Kieberl, L, Schallert, S |
Conference Name | Hochschule digital.innovativ | #digiPH2 Tagungsband zur 2. Online-Tagung |
Pagination | 79-89 |
Publisher | Books on Demand |
Location | Norderstedt |
ISBN Number | 978-3-7504-1143-2 |
URL | https://www.fnma.at/content/download/1906/8864 |
Anhang:
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten