![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | A social network perspective on learning and professional development |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Rehm, M, Hirschmann, M, Gruber, H, Rienties, B, Beausaert, S, Fröhlich, D, Segers, M, Van Waes, S, van den Bossche, P, Moolenaar, N, Van Petegem, P, Margaryan, A |
Conference Name | EARLI - SIG 14 (Learning and Professional Development) |
Location | Oslo, Norway |
Keywords | Network of Practice, Social Network Analysis |
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News