

Titel | Handy erlaubt! Smartphone und Co erobern das Klassenzimmer |
Publication Type | Magazine Article |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Heinen, R |
Magazine | c't magazin für computer technik |
Pagination | 112 - 115 |
Date Published | 06/2014 |
ISSN Number | 0724-8679 |
Keywords | BYOD, Schulentwicklung |
URL | http://www.heise.de/ct/inhalt/2014/14/112/ |
Anhang:
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms