| Titel | Der Flipped Classroom als Motor für Open Educational Resources? |
| Publication Type | Journal Article |
| Year of Publication | 2020 |
| Authors | Buchner, J, Höfler, E |
| Journal | MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung |
| Volume | 34 |
| Pagination | 67-88 |
| DOI | 10.21240/mpaed/34/2020.01.24.X |
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischerQualität in der mediendidaktischen Forschung mittelssystematischer Literaturanalysen
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
