

Titel | Der Flipped Classroom als Motor für Open Educational Resources? |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Höfler, E |
Journal | MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung |
Volume | 34 |
Pagination | 67-88 |
DOI | 10.21240/mpaed/34/2020.01.24.X |
Recent Publications
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfer: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Past lives, present learners: Future directions for history education in virtual reality
- GenAI-Chatbots as Debriefers: Investigating the Role Conformity and Learner Interaction in Counseling Training
- Cultural Resistance: Why Digital Innovations Fail - in Germany?
- Natürliche und künstliche Intelligenz: Zur Didaktik „verteilter Kompetenz“ auf Grundlage einer relationalen Bildungstheorie
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education