Titel | Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Buchner, J |
Journal | Education and Information Technologies |
URL | https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-021-10445-y |
DOI | 10.1007/s10639-021-10445-y |
Recent Publications
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich