Titel | Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2021 |
Authors | Buchner, J |
Journal | Education and Information Technologies |
URL | https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-021-10445-y |
DOI | 10.1007/s10639-021-10445-y |
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten