Titel | Research-Practice-Partnership in Schulnetzwerken - Erfahrungen aus der Zusammenarbeit zur Schulentwicklung in einer digitalisierten Welt |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Hasselkuß, M, Gageik, L, Endberg, M |
Journal | Journal für Schulentwicklung |
Volume | 24 |
Issue | 3 |
Pagination | 37-44 |
Recent Publications
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger
- Informationskompetenz neu denken: Von Google zu ChatGPT
- Das Orakel von Delphi: Google versus ChatGPT
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms