![](/system/files/ll-claim.png)
![Druckversion Druckversion](https://learninglab.uni-due.de/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
Titel | Learner control in Personal Learning Environments: A Cross-Cultural Study |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Buchem, I, Tur, G, Hölterhof, T |
Journal | Journal of Literacy and Technology |
Volume | 15 |
Start Page | 14-52 |
Issue | 2 |
URL | http://www.literacyandtechnology.org/uploads/1/3/6/8/136889/ib1.pdf |
Anhang:
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News