

Titel | Learner control in Personal Learning Environments: A Cross-Cultural Study |
Medientyp | Journal Article |
Year of Publication | 2014 |
Autoren | Buchem, I, Tur, G, Hölterhof, T |
Journal | Journal of Literacy and Technology |
Volume | 15 |
Start Page | 14-52 |
Issue | 2 |
URL | http://www.literacyandtechnology.org/uploads/1/3/6/8/136889/ib1.pdf |
Anhang:
New Publications
- Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality
- Driven by emotions! The effect of attitudes on intention and behaviour regarding Open Educational Resources (OER)
- Digitales Lernen während der Covid-19- Pandemie aus Sicht von Studierenden der Erziehungswissenschaften - Handlungsempfehlungen für die Digitalisierung von Hochschullehre
- Strategien der Digitalisierung im Kontext der Pandemie: Implikationen für die Hochschulentwicklung
- Zur Bedeutung von Strategien der Digitalisierung von Studium und Lehre für die Hochschulentwicklung an deutschen Hochschulen: Nur Papiere?
