| Titel | Learner control in Personal Learning Environments: A Cross-Cultural Study |
| Publication Type | Journal Article |
| Year of Publication | 2014 |
| Authors | Buchem, I, Tur, G, Hölterhof, T |
| Journal | Journal of Literacy and Technology |
| Volume | 15 |
| Start Page | 14-52 |
| Issue | 2 |
| URL | http://www.literacyandtechnology.org/uploads/1/3/6/8/136889/ib1.pdf |
Anhang:
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischerQualität in der mediendidaktischen Forschung mittelssystematischer Literaturanalysen
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
