

Titel | Does a Formal Wiki Event contribute to the Formation of a Network of Practice? A Social Capital Perspective on the Potential for Informal Learning |
Medientyp | Journal Article |
Year of Publication | 2017 |
Autoren | Rehm, M, Littlejohn, A, Rienties, B |
Journal | Interactive Learning Environments |
Pagination | 1-12 |
Schlüsselwörter | Informal Learning, Network of Practice, social capital, Social Network Analysis, wikipedia |
URL | http://www.tandfonline.com/eprint/5SACaZ4tCTqPGFB7GnaX/full |
DOI | 10.1080/10494820.2017.1324495 |
New Publications
- Generative learning strategies do not diminish primary students’ attitudes towards augmented reality
- Driven by emotions! The effect of attitudes on intention and behaviour regarding Open Educational Resources (OER)
- Digitales Lernen während der Covid-19- Pandemie aus Sicht von Studierenden der Erziehungswissenschaften - Handlungsempfehlungen für die Digitalisierung von Hochschullehre
- Strategien der Digitalisierung im Kontext der Pandemie: Implikationen für die Hochschulentwicklung
- Zur Bedeutung von Strategien der Digitalisierung von Studium und Lehre für die Hochschulentwicklung an deutschen Hochschulen: Nur Papiere?
