

Titel | Student Engagement und digitales Lernen: Kontextuelle Validierung eines Systematic Review mit E-Learning-Akteuren an Hochschulen |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Vonarx, A, Buntins, K, Kerres, M, Stöter, J, Zawacki-Richter, O, Bedenlier, S, Bond, M |
Editor | Werder, CMüller, Erlemann, J |
Conference Name | Seamless Learning – lebenslanges, durchgängiges Lernen ermöglichen, Jahrestagung der Gesellschaft für Medien in der Wissenschaft |
Volume | 77 |
Pagination | 15-26 |
Publisher | Waxmann |
Location | Winterthur |
ISBN Number | 978-3-8309-4244-3 |
URL | https://www.waxmann.com/waxmann-buecher/?no_cache=1&tx_p2waxmann_pi2%5Bbuch%5D=BUC127157&tx_p2waxmann_pi2%5Baction%5D=show&tx_p2waxmann_pi2%5Bcontroller%5D=Buch&cHash=0d52f9b15df860e06867301b87d87539 |
DOI | 10.31244/9783830992448 |
Anhang:
Recent Publications
- Cultural Resistance: Why Digital Innovations Fail - in Germany?
- Natürliche und künstliche Intelligenz: Zur Didaktik „verteilter Kompetenz“ auf Grundlage einer relationalen Bildungstheorie
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Using ChatGPT is easy, using it effectively is tough? A mixed methods study on K-12 students' perceptions, interaction patterns, and support for learning with generative AI chatbots
- Who cites whom? U.S.-American authored research syntheses in the field of educational technology: a bibliometric analysis
- Editorial – Advancing perspectives in ODDE
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung