Titel | Pebble-in-the-Pond?! Does a Hashtag Conversation on Twitter connect Teachers? |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2014 |
Authors | Rehm, M, Preussler, A, Kerres, M, Notten, A |
Conference Name | EARLI - SIG 14 (Learning and Professional Development) |
Location | Oslo, Norway |
Keywords | Informal Learning, Social Media, Teacher Education, Twitter |
Recent Publications
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Playing an Augmented Reality Escape Game Promotes Learning About Fake News