

Titel | Attitudes towards Augmented and Virtual Reality – The role of age and gender |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Weißenböck, J |
Editor | Brandhofer, G, Buchner, J, Freisleben-Teutscher, C, Tengler, K |
Conference Name | Tagungsband zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020 |
Publisher | Books on Demand |
Location | Graz, Austria |
URL | https://www.icmbeyond.net/wp-content/uploads/2020/01/ICM2020_Web.pdf#page=157 |
Anhang:
Recent Publications
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training
- Kooperative Schulentwicklung im digitalen Kontext Handlungsmöglichkeiten anhand dreier fiktiver Fallvignetten