

Titel | Attitudes towards Augmented and Virtual Reality – The role of age and gender |
Publication Type | Conference Paper |
Year of Publication | 2020 |
Authors | Buchner, J, Weißenböck, J |
Editor | Brandhofer, G, Buchner, J, Freisleben-Teutscher, C, Tengler, K |
Conference Name | Tagungsband zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020 |
Publisher | Books on Demand |
Location | Graz, Austria |
URL | https://www.icmbeyond.net/wp-content/uploads/2020/01/ICM2020_Web.pdf#page=157 |
Anhang:
Recent Publications
- Presence and Flow as Moderators in XR-based Sustainability Education
- Systemische Schulentwicklungsberatung im Kontext der Digitalisierung am Beispiel von Schulentwicklungsprozessen und regional organisierten Schulnetzwerken
- Forschungssynthesen in der Mediendidaktik. Ansätze und Herausforderungen (Editorial)
- Material teilen? Eine Untersuchung zu Praktiken der Entwicklung und Nutzung digitaler Unterrichtsmaterialien von Lehrpersonen an Schulen in Deutschland
- How to Promote the Use of Open Educational Resources (OER) in Higher Education. A Parley with OER Experienced Teachers
- Kompetenzorientierte Prüfungserstellung - Eine digitale Workbench zur Konstruktion von Prüfungsaufgaben in der kaufmännischen Berufsbildung
- Cognitive Biases in Screening Processes: Search Strategies in Educational Technology Research - A Systematic Review on Learning with Virtual Reality