Titel | Die Förderung von TPACK durch den Learning-Technology-by-Design-Ansatz |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2020 |
Book Title | Neue Impulse in der Naturwissenschaftsdidaktik |
Edition | Salzburger Beiträge zur Lehrer/innen/bildung |
Number of Volumes | 302 |
Seiten | 271-284 |
Authors | Buchner, J, Zumbach, J |
Editor | Zumbach, J, Maresch, G, Fleischer, T, Stahl, A |
Publisher | Waxmann |
City | Münster |
ISBN Number | 978-3-8309-4178-1 |
Recent Publications
- Go green: Evaluating a VR application on biodiversity in German secondary school classrooms
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short