

Titel | Die Förderung von TPACK durch den Learning-Technology-by-Design-Ansatz |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2020 |
Book Title | Neue Impulse in der Naturwissenschaftsdidaktik |
Edition | Salzburger Beiträge zur Lehrer/innen/bildung |
Number of Volumes | 302 |
Seiten | 271-284 |
Authors | Buchner, J, Zumbach, J |
Editor | Zumbach, J, Maresch, G, Fleischer, T, Stahl, A |
Publisher | Waxmann |
City | Münster |
ISBN Number | 978-3-8309-4178-1 |
Recent Publications
- Invisible borders in educational technology research? A comparative analysis
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Technik und Lernen
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training