

Titel | Deconstructing the Virtues of Openness and its Contribution to Bildung in the Digital Age |
Publication Type | Book Chapter |
Year of Publication | 2022 |
Book Title | Bildung in the Digital Age |
Chapter | 3 |
Seiten | 17 |
Authors | Otto, D, Kerres, M |
Editor | Kergel, D, Garsdahl, J, Paulsen, M, Heidkamp-Kergel, B |
Publisher | Routledge |
City | London |
Keywords | Bildung, open education, Open Educational Resources |
URL | https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781003158851-5/ |
DOI | 10.4324/9781003158851-5 |
Recent Publications
- Bildung in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf wirkmächtige Technik und Didaktik
- JFMH - Template
- JFMH - Call for Abstracts
- Media comparison studies dominate comparative research on augmented reality in education
- Editorial: Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality – Teil 1 Didaktische Designs, Konzepte und theoretische Positionen
- Digitale Bildung und Kompetenz in der Nächsten Gesellschaft: Eine postdigitale Sicht auf Subjektivation und Souveränität
- Virtual Reality in Vocational Training: A Study demonstrating the Potential of a VR-based Vehicle Painting Simulator for Skills Acquisition in an Apprenticeship Training