| Titel | Deconstructing the Virtues of Openness and its Contribution to Bildung in the Digital Age |
| Publication Type | Book Chapter |
| Year of Publication | 2022 |
| Book Title | Bildung in the Digital Age |
| Chapter | 3 |
| Seiten | 17 |
| Authors | Otto, D, Kerres, M |
| Editor | Kergel, D, Garsdahl, J, Paulsen, M, Heidkamp-Kergel, B |
| Publisher | Routledge |
| City | London |
| Keywords | Bildung, open education, Open Educational Resources |
| URL | https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781003158851-5/ |
| DOI | 10.4324/9781003158851-5 |
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
