Titel | Inverted Classroom and beyond 2021. 10 Jahre #icmbeyond |
Publication Type | Book |
Year of Publication | 2022 |
Authors | Buchner, J, Freisleben-Teutscher, C, Neiske, I, Morisse, K |
Publisher | Books on Demand |
City | Graz |
ISBN Number | 978-3-7557-4916-5 |
URL | https://fnma.at/content/download/2459/14175 |
Recent Publications
- How should we teach chatbot interaction to students? A pilot study on perceived affordances and chatbot interaction patterns in an authentic K-12 setting
- Der Screening- und Kodierprozess im Critical Review. Eine vergleichende Auswertung und bildungssektorübergreifende Lessons Learned
- Forschungssynthesen im Metavorhaben Digi-EBF und Einführung in den Band
- Mediendidaktik - Versuch einer Positionierung
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten