| Titel | Inverted Classroom and beyond 2021. 10 Jahre #icmbeyond |
| Publication Type | Book |
| Year of Publication | 2022 |
| Authors | Buchner, J, Freisleben-Teutscher, C, Neiske, I, Morisse, K |
| Publisher | Books on Demand |
| City | Graz |
| ISBN Number | 978-3-7557-4916-5 |
| URL | https://fnma.at/content/download/2459/14175 |
Recent Publications
- Teaching Libraries: Didaktische Einordnung
- Mapping Augmented Reality Tools for Digital Learning in STEM Education: A Scoping Review of English, Spanish, and German Products
- Debriefing in Virtual Reality Simulations for the Development of Counseling Competences: Human-Led or AI-Guided?
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
