| Titel | Inverted Classroom and beyond 2021. 10 Jahre #icmbeyond |
| Publication Type | Book |
| Year of Publication | 2022 |
| Authors | Buchner, J, Freisleben-Teutscher, C, Neiske, I, Morisse, K |
| Publisher | Books on Demand |
| City | Graz |
| ISBN Number | 978-3-7557-4916-5 |
| URL | https://fnma.at/content/download/2459/14175 |
Recent Publications
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischerQualität in der mediendidaktischen Forschung mittelssystematischer Literaturanalysen
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
- Generative AI Chatbots for relf-regulated learning while balancing cognitive load: perceptions, interaction patterns, and instructional designs in K-12 learning
- Walking In Virtual Shoes: Can Creating Avatars In Social Virtual Reality Enhance Counseling Competence, Presence, Perspective Taking, Embodiment And Engagement?
