

Titel | Learning with a digital escape room game: before or after instruction? |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2022 |
Authors | Buchner, J, Rüter, M, Kerres, M |
Journal | Research and Practice in Technology Enhanced Learning |
Volume | 17 |
Issue | 1 |
Abstract | |
URL | https://telrp.springeropen.com/articles/10.1186/s41039-022-00187-x |
DOI | 10.1186/s41039-022-00187-x |
Recent Publications
- Editorial – Inaugurating the Journal of Open, Distance, and Digital Education (JODDE)
- Uni- und bidirektionaler Wissenstransfers: Wie kommunizieren Forschungsprojekte zur Digitalisierung mit der Bildungspraxis?
- Informationskompetenz: Mit produzierter und reproduzierter Information umgehen
- Virtual reality and affective learning in commemorative history teaching: Effects of immersive technology and generative learning activities
- Evidence syntheses in educational technology research: What is not published in English is not visible? A tertiary mapping review
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Agile Medienentwicklungsplanung – Überlegungen zu einem Perspektivwechsel im Zusammenspiel von Schule und Schulträger