Titel | Learning with a digital escape room game: before or after instruction? |
Publication Type | Journal Article |
Year of Publication | 2022 |
Authors | Buchner, J, Rüter, M, Kerres, M |
Journal | Research and Practice in Technology Enhanced Learning |
Volume | 17 |
Issue | 1 |
Abstract | |
URL | https://telrp.springeropen.com/articles/10.1186/s41039-022-00187-x |
DOI | 10.1186/s41039-022-00187-x |
Recent Publications
- What the Amazon can’t deliver: Lessons learned from Virtual Reality-based sustainability education
- The Virtual Painting Shop: Investigating the Effects of Interaction Techniques in Virtual Reality
- Curriculumsentwicklung als Antrieb für die Digitalisierung: Ein Blick auf bildungspolitische Überlegungen im internationalen Kontext
- Künstliche Intelligenz im Kontext von Kompetenzen, Prüfungen und Lehr-Lern-Methoden. Alte und neue Gestaltungsfragen
- Vom Pixel zur Präsenz–Rückblick auf das JFMH 2023 an der Universität Duisburg-Essen
- Beyond Comparing Learning Technologies: Experiencing Flow in Virtual Reality
- Studie: Wie lernt sich’s mit der Greenpeace-App?