| Titel | Gender and E-Tutoring – A Concept for Gender Sensitive E-Tutor Training Programs |
| Publication Type | Conference Proceedings |
| Year of Publication | 2009 |
| Authors | Adamus, T, Kerres, M, Getto, B, Engelhardt, N |
| Conference Name | GICT 2009 - 5th European Symposium on Gender & ICT „Digital Cultures: Participation – Empowerment – Diversity“ |
| Publisher | Universität Bremen |
| Location | Bremen |
| Abstract | In this paper we will give an insight of how we |
| URL | https://media.suub.uni-bremen.de/bitstream/elib/3899/1/00010425.pdf |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- What is critical about a critical review? A methodological reflection on 20 research syntheses in digital education
- Capturing the research base: Framing a literature search on digital competences
- Detektion und Mapping forschungsmethodischer Qualität in der mediendidaktischen Forschung mittels systematischer Literaturanalysen
- Digitale Bildung und Medienpädagogik als Gegenstand der Lehrerinnen- und Lehrerbildung
- Zur Qualität beruflicher Abschlussprüfungen: Psychometrik und praxisnahe Designstandards – Ausgewählte Befunde des Verbundvorhabens ASPE
- Didaktisches Design
- Virtuell verbunden – SocialVR-Plattformen im Vergleich
