Titel | Gender and E-Tutoring – A Concept for Gender Sensitive E-Tutor Training Programs |
Publication Type | Conference Proceedings |
Year of Publication | 2009 |
Authors | Adamus, T, Kerres, M, Getto, B, Engelhardt, N |
Conference Name | GICT 2009 - 5th European Symposium on Gender & ICT „Digital Cultures: Participation – Empowerment – Diversity“ |
Publisher | Universität Bremen |
Location | Bremen |
Abstract | In this paper we will give an insight of how we |
URL | https://media.suub.uni-bremen.de/bitstream/elib/3899/1/00010425.pdf |
Projekt:
Anhang:
Recent Publications
- Methodological Approaches to Evidence Synthesis in Educational Technology: A Tertiary Systematic Mapping Review
- Open Educational Resources in K-12: Common Predictors for Creating and Reusing Fall Short
- Mediendidaktische Einordnung von Virtual Reality - Potenziale von Virtual Reality bei der Entwicklung von Lehr- und Lernangeboten
- Gestaltung immersiver Lernszenarien: Generative Aktivitäten beim Lernen mit dem Anne Frank VR House
- Education practices mediated by digital technologies: mobilization and teachers' strategies in primary and secondary schools in Germany
- Editorial: Tagungsband des Jungen Forums für Medien und Hochschulentwicklung 2023
- Eine qualitative Bewertung der Stärken und Schwächen deutschsprachiger Erklärvideos im Pflegebereich